buna ziua. am si eu niste intrebari cu privire la contractul de inchiriere spatiu punct de lucru pentru o I.I. daca se poate sa ma ajute cineva.
1 cheltuielile cu chiria sunt deductibile?
2 ce anume trebuie sa contina contractul de inchiriere pentru a putea fi dedusa chiria? am inteles ca in unele cazuri chiria poate fi dedusa 100%sau 50%.
3 contractul de inchiriere trebuie incheiat intre proprietarul spatiului si titularul I.I.-ului sau pe numele I.I.(I.I.ul nu este infiintat inca. contractul de inchiriere in trebuie pt infiintare i.i.)
4 cheltuielile cu utilitatile(apa.lumina, gaze nat) se pot deconta? spatiul inchiriat este intr-o locuinta care nu mai este locuita,proprietarul locuieste in alta parte. deci nu mai sunt alti consumatori de utilitati in locuinta
5 contr d inchiriere trebuie inreg la finante publice pentru a putea fi dedus?
6 o ii poate avea sediul social in alta parte decat punctul de lucru?
7 pentru sediul social poate fi incheiat un contractt de comodat? cheltuielile pot fi deduse?
va multumesc
ii poate avea sediul profesional intr-un spatiu si punctul de lucru in alta parte, se poate incheia contract de inchiriere, cu viza administratiei fiscale sau comodat la notariat sau atestat de avocat, sunt deductibile cheltuielile cu chiria cat si utilitatile, se incheie pe numele ii, in curs de autorizare, orice mentiune deschidere nou punct de lucru desigur se mentioneaza la ORC