avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Procedura în faţa instanţei ... pensie alimentara
Discuție deschisă în Procedura în faţa instanţei civile - reguli, acte, termene, căi de atac

pensie alimentara

Pentru actiunea de chemare in judecata a parintelui pentru pensia alimentara dupa implinirea varstei de 18 cum procedez?Eu sunt inca elev. Pot depune o cerere la tribunal? este absolut necesara prezenta mea sau pot cere judecarea in lipsa mea? Daca apelez la un avocat cat m-ar costa? Cu aproximatie...
Va multumesc
Cel mai recent răspuns: asivst , utilizator 13:31, 5 Aprilie 2013
Formulati cerere de chemare in judecata impotriva tatalui avand ca obiect satbilire pensie alimentara. Trebuie sa aveti pana in 26 de ani sa va aflati in continuarea unor studii.
Puteti solicita judecarea in lipsa sau puteti alege sa fiti reprezentati de un avocat.
Cererea se depune la Judecatoria de la domiciliul dvs, si va trebui sa atasati dovada ca sunteti in continuarea studiilor - adeverinta de la liceu sau facultate. Solicitati instantei sa dispuna obligarea in continuare a tatalui la plata pensiei de intretinere pana la finalizarea studiilor, in cuantumul legal de 1/4 calculat la venitul pe care il are acum. Ar fi bine sa fiti reprezentat de un avocat sau sa fiti prezent pentru ca va trebuie lamurita problema cu veniturile actuale ale tatalui.
Multumesc frumos pentru raspuns.
Tatal lucreaza la RATB cu acte in regula.
Eu pot depune de la liceu adeverinta de elev.
De ce este necesara prezenta mea si nu pot cere judecarea in lipsa?
Va spun sincer ca nu-mi face placerea sa-l vad pe asa numitul TATA.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ce pot face? elena l elena l ce pot face ca sa primesc pensie alimentara desi am implinit 18 ani?trebuie spus ca pana acum nu am primit pensie alimentara.............???? (vezi toată discuția)