avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1802 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... scutire plata asigurari sanatate tineri
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

scutire plata asigurari sanatate tineri


Buna ziua,
Cui ar trebui sa ma adresez daca pentru fiul meu in varsta de 18 ani , elev in clasa a XIIa , Casa Judeteana de asigurari de sanatate impune , in vederea eliberarii adeverintei de asigurat, plata pentru aigurari , la nivelul salariului minim pe economie, doarece are un infim venit din dobanzi (asociate unui cont de alocatii) ? Mentionez ca m-am adresat in scris catre CJAS, solicitand scutire , cf .
prevederilor art. 213 alin.(3) al legii 95/2006 (potrivit caruia tinerii de la 18 la 26 ani, daca sunt elevi, beneficiaza de asigurare de sanatate fara plata contributiei daca nu realizeaza venituri din munca) anexand documentele justificative solicitate (in mod abuziv au solicitat adeverinta de venit , desi ord.Pres.CNAS nr.617/2007 la art 20 nu prevede acest lucru- n-am stiut de la inceput, abia acum m-am initiat...). Raspunsul scris al CJAS Bacau impune la plata, cf. art.20 alin 1) lit.b) si art.3^1 lit.a b) din ord. Presedintelui C.N.A.S nr.617/2007 . Respectivele prevederi din ord.presedintelui C.N.A.S nu contravin prevederilor art.257 alin.(1) al legii 95/2006 care definesc ca exceptie categoriile de la art.213 alin.(3) al aceleiasi legi?

Multumesc
Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/for...
Follow us: Avocatnetro on Facebook

Alte discuții în legătură

Contributie cass alex21011987 alex21011987 Pe numele meu , Craciun Alexandra cu domiciliu in localitaea Suceava, str. Amurgului , nr. 1, bl. 31, sc. A, ap. 12, CNP 2870121330216 au fost emise decizile ... (vezi toată discuția)