avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 810 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Codul rutier, contravenţii şi ... Proces pierdut - suspendarea permisului de conducere, ...
Discuție deschisă în Codul rutier, contravenţii şi probleme conexe

Proces pierdut - suspendarea permisului de conducere, conditii de micsorare a termenului

in 2010 in iulie mi-a fost suspendat permisul pt 90 de zile pt depasirea vitezei depistata de un radar in miscare,am depus contestatie,mi-am luat permisul de la politie cu grefa primita de la judecatorie,si in octombrie am avut termen la proces si in decembrie s-a terminat prcesul in defavoarea mea,de al carui solutionare nu am stiut,si ca trebuia sa il predau,acum am primit o citatie de la politie ca mi se suspenda permisul din data de 15 mai 2013 pana in 11 septembrie 2013,se poate face ceva ca sa se anuleze aceasta suspendare,am nevoie de permis ca lucrez ca sofer profesionist pe comunitate
si 4 luni e c-am mult.X-(
Cel mai recent răspuns: cyan , moderator 19:18, 9 Aprilie 2013
Perioada de suspendare a permisului poate fi redusa cu 30 zile daca indepliniti urmatoarele conditii:nu sunteti incepator, aveti cel putin un an vechime, in ultimii 3 ani nu v-a mai fost suspendat, in ultimii 2 ani nu ati avut abateri de circulatie si promovati examenul cu minim 13 intrebari din 15.Daca nu sustineti examenul, perioada de susupendare se va prelungi cu inca 30 zile, dupa care veti putea lua permisul fara examen


Daca promovati examenul (la care va inscrieti dupa expirarea dovezii), urmatoarele documente:
-copie dovada conducere;
-copie carte identitate;
-copie proces verbal amenda
-copie dovada plata amenda;
-cerere tip de reducere a suspendarii ,le veti depune la politia judetului unde a avut loc contraventia.
Dupa o luna de analiza a adocumentelor, rezultatul se va transmite judetului dv. prin intermediul calculatorului.



AdiStanica a scris:

1. Perioada de suspendare a permisului poate fi redusa cu 30 zile daca(...)