avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 826 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Asociaţii de proprietari / ... calcul cheltuieli asociatie
Discuție deschisă în Asociaţii de proprietari / locatari

calcul cheltuieli asociatie

am si eu o nedumerire: sunt administrator "incepator" la o asociatie de proprietari iar in listele de calcul cele vechi cheltuielile cu salariile pe 2 scari difera de cum ar trebui sa fie calculate, adica cele 2 scari sunt scazute de la plata salariului pentru femeia de serviciu. adevarul e ca sunt cate 4 apartamente pe scara si probabil au refuzat sa le mature femeia de serviuciu ca sa mu o mai platesca. este corect ca din 9 scari de bloc 2 scari sa nu o plateasca?daca afla ceilalti ce vor zice?
Cel mai recent răspuns: Carturarul , utilizator 20:01, 10 Aprilie 2013
In calitatea de administrator de imobil detineti competenta sa executati dispozitiile dispuse de catre adunarea generala,presedinte si comitet executiv
Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele acesteia,care in cadrul comitetului executiv dispune decizii in interesul general al asociatiei si al membrilor acesteia
Pentru clarificarea situatiei distincte intre scari comportati discutii cu presedintele de asociatie si cenzorul/comisia de cenzori a asociatiei de proprietari
Probleme pot apare doar daca femeia de serviciu matura si la scarile care nu platesc.
Mai pot aparea probleme daca locatarii de la scarile respective nu fac ei curat, aparand astfel un focar de infectie.

In rest, nimeni nu poate fi pus sa plateasca un serviciu pe care nu il foloseste.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Desecretizarea chiriilor incasate de asociatia de proprietari petre_marian petre_marian buna seara as dori sa stiu modalitatea prin care se poate afla suma actuala incasata de asociatia de proprietari din inchirierea spatiilor comunein ... (vezi toată discuția)