Am depus o cerere(sesizare) la Casa Nationala de Pensii in data de 13.03.2013 pe adresa lor de mail.Este adevarat ca daca nu primesc nici un raspuns in termen de 30 de zile, cf. legii aceasta cerere se considera aprobata?Eventual va rog detalii.
In nici un caz ,nu veti considera cererea aprobata. Veti primi un raspuns dar care va dura ceva mai mult avand in vedere volumul de dosare. Puteti face o revenire la cerere.
1.Nu stiu ce inseamna mai exact "revenire la cerere".Sa trimit aceiasi cerere inca o data?
2.Fara sa incerc sa fiu malitios , daca nu mi-au raspuns la cerere de ce mi-ar raspunde la revenire la cerere?
Referitor la volumul mare de lucru : eu a trebuit sa depun o cerere sa-mi trimita pensia la adresa de pe buletin si de pe Decizia de pensie ! In stilul acesta normal ca au multe cereri de solutionat! ( i-mi trimiteau pensia la alta adresa )
1. A reveni la cerere inseamna a un alt e-mail in care sa spuneti: "Revin la cererea mea pe e-mail din data... cu privire la... si va rog sa-mi raspundeti cat mai repede deoarece s-a depasit termenul legal si am nevoie urgent de raspunsul dvs.".
2. Eventual puteti sa redati din nou continutul cererii.
Orice cerere - initiala sau de revenire - adresata unei institutii publice , indiferent de volumul de activitate al acesteia, are ca termen de raspuns 30 de zile care poate fi prelungit pana la 45 de zile .. vedeti OG nr.27/2002.
Se implinesc maine (sambata ) 45 de zile de cand am depus o sesizare la Casa Nationala de Pensii si nu am primit nici un raspuns. Am sunat sa ma interesez de situatie si mi sa raspuns sa astept in continuare fara sa primesc un termen sau sa fac " ce cred de cuviinta " . Ce pot sa fac?