Buna ziua. Am un credit de nevoi personale cu ipoteca din decembrie 2011 si, de cateva luni, banca imi percepe, mie si sotiei in calitate de girant, comision de administrare cont curent de 2,5 ron/luna/persoana desi la data semnarii contractului acesta nu exista. Este corect sa poata introduce comisioane ce nu se regasesc in contractul de credit?
Comisionul de administrare cont, nu are legatura cu contractul de credit ci cu cel de cont curent.
Banca era obligata sa va notifice cu 60 de zile inainte de introducerea comisionului, daca nu a facut-o, le puteti cere inapoi banii astfel incasati sau sa le faceti plangere la ANPC.
Banca m-a instiintat in timp de masura luata, dar contul curent a fost deschis automat odata cu creditul, caci altfel nu se poate (in el se vireaza rata), nu l-am deschis eu sau sotia de bunavoie. Intrebarea era daca este corect sa aplice taxa administrare, atata timp cat ea era 0 (zero) la momentul deschiderii, unde s-a semnat si un contract.
Inca o problema ar mai fi: este obligatoriu ca si sotia sa aiba deschis contul curent deschis, avand in vedere ca ea este girantul? Stiu ca la unele banci nu se aplica asa ceva.
am facut o reclamatie catre banca cu privire la cele 2 conturi curente deschise si aceasta mi-a raspuns ca este necesar ca si sotia sa aiba contul curent deschis "intrucat figureaza ca girant". Am zis sa mai intreb si in alte parti caci nu mi se pare OK, banca raspunde cum vrea ea.