cum se procedeaza la incasearea de bani cash dupa livrarea unui colet la o persoana fizica la adresa acestuia. cand se rupe bonul fiscal si de ce casa de marcat este nevoie?
Nu folositi casa de marcat.
Cand livrati coletul cu produsele comandate completati factura, scrieti pe ea "plata ramburs" si o puneti si pe ea in pachet.
Cand primeste clientul coletul de la firma de curierat plateste si primeste de la firma chitanta/factura cu cheltuielile de transport daca e cazul.
Apoi firma va da dumneavoastra banii in numerar/cont bancar si atunci inchideti soldul la factura emisa.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.