avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 900 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensie alimentara- venit net lunar
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensie alimentara- venit net lunar

buna ziua, am si eu urmatoarea situatie: am hotarit de comun acord cu sotia sa divortam la notar, mentionez ca avem un copil minor; nu ne intelegem la plata alocatiei copilului - ce inseamna venit net lunar? eu lucrez ca sofer iar pe cartea de munca am salariu minim pe economie, sotia solicita si procent din banii de diurna. va rog, cum se calculeaza pensia alimentara, ce inseamna venitul net lunar? va multumesc!
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 11:15, 22 Aprilie 2013
Conform prevederilor legale, diurna nu poate fi urmarita pentru nicun fel de datorii. Dar, dat fiind faptul ca divortati de comun acord, ganditi-va mai intai la copil. Daca tot beneficiati si de diurna, deci nu traiti numai din salariul minim pe economie, de ce nu ii propuneti dv o suma cu care sa contribuiti lunar la cheltuielile legate de cresterea si educarea copilului? Sau puteti sa acordati intretinerea in natura.
Daca nu va puteti intelege asupra pensiei, nu veti divorta la notar. Va decide instanta.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Pensie alimentara pentru copil corelata cu contributia mamei radu010 radu010 Buna ziua, Ma aflu in proces de divort cu fosta sotie care ma \"sicaneaza\" cu vederea copilului, aceasta plecand de acasa din momentul introducerii ... (vezi toată discuția)
Întrebări pensie de întreținere bijou8 bijou8 Buna ziua, Am urmatoarele intrebari legate de plata pensiei alimentare: 1.Daca tatal nu are serviciu este obligat la plata unei pensii de 1/4 din salariul ... (vezi toată discuția)