avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1005 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... legea 189/2000
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

legea 189/2000

Buna ziua, sunt inginera pensionara.
Legat de facilitati Legea 189/2000;
Sunt posesoarea indemnizatiei din 2001, incadrandu-ma la art 1 c, dar, cu toate ca am ceva pregatire, nu am citit continutul legii cu mare atentie nicicand, de ce ?, cred ca din neglijenta, nu mi-am cunoscut interesul. Am citit legea in detaliu . Acum vin cu intrebari si cu raugamintea de a primi un sfat.
Din facilitati nu am beneficiat de : art 5 : a)asistenţă medicală şi medicamente, în mod gratuit şi prioritar, atât în tratament ambulatoriu, cât şi pe timpul spitalizărilor.
De rest cu exceptia transportului pe cale ferata primit impreuna cu cuponul de pensie, nu am beneficiat dar nici nu am avut nevoie, nu circul, sm psreza spastica pe ambele picioare.
De medicamente insa regret mult ca nu am stiut.Intreb, cine trebuia sa anunte la casa de sanatate de aceasta decizie astfel ca doctorita de familie sa-mi emita reteta gratuita de medicamente ? Ce pot face acum sa intru in normaliate ?
Sper ca imi veti raspunde si va multumesc

Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/for...
Follow us: Avocatnetro on Facebook
Cel mai recent răspuns: Kolea41 , utilizator 15:26, 26 Aprilie 2013