Buna seara am si eu întrebare ce registre îmi trebuie si mie pentru o întreprindere individuală deschis recent , si ce acte îmi trebuie de la primărie pentru afunctiona in regula
Veti achiziona registrul jurnal de incasari si plati si registrul inventar de la librariile cu imprimate tipizate si apoi le vizati la administratia financiara, si registrul unic de control cumparat de la administratia financiara.
De la primarie va trebuie aviz de functionare pentru care trebuie sa depuneti urmatoarele acte: 1. Cerere pentru eliberarea avizului de funcţionare – formular tip;
2. Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului;
3. Certificat constatator pentru punctul de lucru emis de Oficiul Registrului
Comerţului;
4. Actul de deţinere legalǎ a spaţiului – activ şi teren, plan de situaţie. Agenţii
economici care nu deţin în proprietate activul şi terenul vor depune la dosar
modul de deţinere legalǎ a acestora de cǎtre proprietar;
5. Acordurile vecinilor limitrofi (cu care se învecineazǎ pe plan orizontal şi
vertical) – formular tip sub semnǎturǎ privatǎ; aceste acorduri vor fi
solicitate pentru unitǎţile care pot crea riscuri pentru sǎnǎtate sau disconfort
pentru populaţie prin producerea de zgomot, vibraţii, mirosuri, praf, fum,
gaze toxice sau iritante etc.
6. Contract pentru ridicarea sau depozitarea gunoiului şi chitanţa de platǎ;
7. Certificat fiscal emis de Direcţia Finanţelor Publice Locale
Se depun actele odata, se plateste o taxa iar apoi , an de an pana la 31 martie, se viseaza, cu plata taxei dar fara sa mai depuneti actele.