Uitati ce se cere la Braila:
A. Acte necesare obţinerii avizului de funcţionare
Art. 6 În vederea obţinerii avizului de funcţionare emis de cǎtre Unitatea
Administrativ Teritorialǎ a Municipiului Brǎila pentru activitǎţi de comerţ, prestǎri
servicii (exclusiv alimentaţie publicǎ) şi producţie în sensul prezentului
regulament, se vor anexa în copie documentele prevǎzute mai jos:
1. Cerere pentru eliberarea avizului de funcţionare – formular tip;
2. Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului;
3. Certificat constatator pentru punctul de lucru emis de Oficiul Registrului
Comerţului;
4. Actul de deţinere legalǎ a spaţiului – activ şi teren, plan de situaţie. Agenţii
economici care nu deţin în proprietate activul şi terenul vor depune la dosar
modul de deţinere legalǎ a acestora de cǎtre proprietar;
5. Acordurile vecinilor limitrofi (cu care se învecineazǎ pe plan orizontal şi
vertical) – formular tip sub semnǎturǎ privatǎ; aceste acorduri vor fi
solicitate pentru unitǎţile care pot crea riscuri pentru sǎnǎtate sau disconfort
pentru populaţie prin producerea de zgomot, vibraţii, mirosuri, praf, fum,
gaze toxice sau iritante etc.
6. Certificat de clasificare – pentru structurile de primire turistice;
7. Contract pentru ridicarea sau depozitarea gunoiului şi chitanţa de platǎ;
8. Acorduri, avize, autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate expres
stabilite de legislaţia în vigoare.
9. Certificat fiscal emis de Direcţia Finanţelor Publice Locale
Detalii aveti la adresa
[ link extern ]