avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1143 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate - partida dublă şi ... Autorizatii magazin second hand
Discuție deschisă în Contabilitate - partida dublă şi obligaţii fiscale declarative pentru societăţile comerciale

Autorizatii magazin second hand

Buna ziua!
Am mare nevoie de ajutor,am cautat raspunsuri la diferite institutii ale statului dar toti ma plimba de colo colo si nimeni nu-mi da un raspuns concret.Urmeaza sa deschid un magazin cu haine si incaltaminte second hand,precizez ca toate vor fi insotite de avize si autorizatii de punere in vanzare si dovada ca au trecut printr-un proces de dezinfectare.Am inchiriat spatiul,am inregistrat punctul de lucru la Registrul comertului,am incheiat contract pentru ridicarea gunoiului,pentru apa,am achizitionat casa de marcat si am fiscalizat-o.Nu am inca autorizatia de functionare de la Primarie pentru ca toti spun ca mai am nevoie de autorizatii dar nimeni nu-mi spune ce.Deci va rog sa ma ajutati!Spatiul in care va fi mag este dotat cu Wc si apa curenta,are 18m patrati.De ce anume mai am nevoie pentru a fi in legalitate?
Cel mai recent răspuns: george-neagu , moderator 10:54, 18 Octombrie 2013
Pai cei de la primarie nu v-au spus ce acte trebuie sa contina dosarul pentru eliberarea avizului de functionare?
La Primaria Braila se cer:
"În vederea obţinerii avizului de funcţionare emis de cǎtre Unitatea
Administrativ Teritorialǎ a Municipiului Brǎila pentru activitǎţi de comerţ, prestǎri
servicii (exclusiv alimentaţie publicǎ) şi producţie în sensul prezentului
regulament, se vor anexa în copie documentele prevǎzute mai jos:
1. Cerere pentru eliberarea avizului de funcţionare – formular tip;
2. Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comerţului;
3. Certificat constatator pentru punctul de lucru emis de Oficiul Registrului
Comerţului;
4. Actul de deţinere legalǎ a spaţiului – activ şi teren, plan de situaţie. Agenţii
economici care nu deţin în proprietate activul şi terenul vor depune la dosar
modul de deţinere legalǎ a acestora de cǎtre proprietar;
5. Acordurile vecinilor limitrofi (cu care se învecineazǎ pe plan orizontal şi
vertical) – formular tip sub semnǎturǎ privatǎ; aceste acorduri vor fi
solicitate pentru unitǎţile care pot crea riscuri pentru sǎnǎtate sau disconfort
pentru populaţie prin producerea de zgomot, vibraţii, mirosuri, praf, fum,
gaze toxice sau iritante etc.
6. Certificat de clasificare – pentru structurile de primire turistice;
7. Contract pentru ridicarea sau depozitarea gunoiului şi chitanţa de platǎ;
8. Acorduri, avize, autorizaţii, licenţe ale instituţiilor de specialitate expres
stabilite de legislaţia în vigoare.
9. Certificat fiscal emis de Direcţia Finanţelor Publice Locale "

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Autorizatie de functionare de la primarie pentru restaurant kgkg kgkg Mi s-a comunicat de la primarie ca sunt obligat sa solicit si sa iau de la ei autorizatie de functionare pentr restaurant. Este obligatoriu asa ceva? (vezi toată discuția)
Acte necesare obtinerii autorizatie de functionare. allyynnutza allyynnutza Buna ziua. Mi-ar putea spune cineva ce acte sunt necesare pentru obtinerea unei autorizatii de functionare a unei societati comerciale, de la primarie? ... (vezi toată discuția)
Magazin de termopan(tonete) - autorizatii de functionare de la primarie bebellusha bebellusha Buna ziua. Doresc de ceva timp sa inchiriez un spatiu comercial pentru a deschide un magazin. Chiriile sunt foarte foarte mari si de aceea as vrea sa optez ... (vezi toată discuția)