avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 315 soluții astăzi

Marți, 15 aprilie, are loc evenimentul: Reges-Online - Care sunt noutățile și cum abordăm tranziția la noul registru de evidență a salariaților. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... cazierul judiciar
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

cazierul judiciar

Buna seara!
Lucrez ca asistent director pentru o asociatie (O.N.G. in asistenta sociala) si rog, pe cine ma poate lamuri, sa imi raspunda daca angajatorul imi poate cere - dupa o perioada oarecare de desfasurare a relatiilor de munca (ex.: 1 an jumatate) - sa prezint un nou certificat de cazier judiciar, in situatia in care acesta mi-a fost solicitat si la angajare.
De asemenea: daca va trebui totusi sa aduc cazierul, domiciliul fiind in alta localitate decat serviciul, sunt obligata sa-mi iau concediu fara plata pentru ziua de munca pe care o pierd pe la politie?
Cel mai recent răspuns: magdasuslov , utilizator 21:38, 28 Februarie 2009
Daca angajatorul va solicita cazierul judiciar, avand in vedere domiciliul in alt judet , ar fi corect din partea lui sa ve dea o zi libera platita pentru rezolvarea acestei situatii
Multumesc frumos pentru incurajare! :). Asa mi se pare si mie corect. As vrea sa stiu daca exista si prevederi legale in acest sens. Asta pentru ca in unele situatii angajatorii nu se poarta conform corectitudinii simtului comun.
Inca o data, multumiri!
Legea prevede ca , pentru rezolvarea unor situaţii personale salariaţii au dreptul la concedii fără plată (art.148 alin.1 C.mun.).
Pentru a va rezolva problema cazierului, trebuie sa vorbiti cu angajatorul pentru ziua in care veti lipsi de la servici.... este posibil ca acesta sa va refuze sa va dea o zi libera platita.