Doresc sa mut sediul PFA din Constanta in Bucuresti, si vreau sa stiu ce conditii trebuie indeplinite.
In cazul in care in noua locatie nu exista Asociatie de Proprietari, ce trebuie sa completez in formularul Aviz/Accept conform legii nr.230/2007 privind Asociatia de Proprietari.
De asemenea, in cazul in care vecinii nu doresc sa semneze pentru accept, cum pot sa procedez in acest caz.
Persoana fizica autorizata are posibilitatea, potrivit legii, de a-si schimba sediul profesional prin depunerea unei solicitari in acest sens la Registrul Comertului. Pentru schimbarea sediului profesional, societatea trebuie sa faca dovada detinerii unui nou sediu ca proprietar, chirias sau comodatar.
Schimbarea sediului profesional implica actualizarea certificatului unic de inregistrare, precum si oricaror alte certificate care atesta functionarea persoanei fizice autorizate.
Acte necesare schimbare sediu profesional persoana fizica autorizata / intreprindere individuala:
- acte identitate;
- dovezile privind detinerea sediului;
- acordul asociatiei de proprietari si al vecinilor;
- certificatul de inregistrare si, dupa caz, anexa/anexele in original.
Cat priveste acordul vecinilor, acesta este necesar daca sediul se va afla intr- bloc de locuinte.
In cazul in care nu exista asociatie de proprietari, iar proprietarii nu isi dau acordul prin semnatura cum se poate proceda in rezolvarea mutarii sediului social. Multumesc.