avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 621 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Examen titularizare
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Examen titularizare

Sunt student in ultimul an la Facultatea de informatica,as vrea sa stiu daca pot sa obtin o catedra de matematica sau ce conditii mai trebuie sa indeplinesc pentru asta?Pot sa obtin macar un post de suplinitor?
Mentionez ca intentionez sa continui cu masterul in matematica.
Ultima modificare: Luni, 2 Martie 2009
daniel26, utilizator
Cel mai recent răspuns: ram ram , utilizator 13:34, 20 Aprilie 2009
In cadrul facultatii pe care ati terminat-o ati avut si o materie inclusa, dar nu intotdeauna obligatorie, pedagogia. In cazul in care ati facut si pedagogia ati putea sa incercati sa gasiti un post de suplinitor. Apoi trebuie sa dati tot felul de grade etc.
Succes
Buna ziua,
Am absolvit Facultatea de Litere in 2004, am facut si un an masterat. Din anul 2005, de cand am finalizat masteratul, am ramas in concediu ingrijire copil pana la varsta de 2 ani. Urmeaza intrebarea la care nu am reusit inca sa aflu raspuns : pot candida anul acesta (2009) la examenul de titularizare ? Am si diploma de Modul Pedagogic insa auzisem "ceva" zvonuri ca "nu e valabila decat x ani", ca daca "nu ai dat examen de titularizare timp de nu stiu cati ani, nu mai poti sa-l dai never-ever..." Va rog, daca stiti raspunsul sa ma lamuriti si pe mine.
Va multumesc anticipat!
Ultima modificare: Miercuri, 6 Mai 2009
ram ram, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Studii universitare de lungã sau de scurtã duratã flodac flodac Bună ziua! Vă rog să mă lămuriți În anul 2008 am absolvit cu examen de licență cursurile de 4 ani (I.D.) ale Facultății de ... (vezi toată discuția)