Salutare ! Pot incepe prin faptul ca nu sunt in tara . De curand am aflat de la parintii mei ca a fost debransat de la energia electrica apartamentul al carui proprietar sunt .
Facturile au fost platite mereu la zi de catre parintii mei , dar apartamentul este nelocuit de 3 ani. Cei de la energia electrica au sunat-o pe mama mea in legatura cu schimbarea contuarului, nu s-a putut face schimbarea si am fost debransat fara nici o instiintare, urmand dupa o saptamana sa fie stresata de telefoanele lor sa plateasca debransarea si rebransarea cat si schimbarea obligatorie a contuarului , factura care era deja emisa. La aprox o luna dupa toate cele intamplate au trimis o instiintare a neplatii facturii anterioare cu suma de 120ron reprezentand luna anterioara plus servicii in caz contrar vom fi vom fi debransati. Nu inteleg de ce am fost instiintat la o luna dupa ce am fost debransat primind terment de achitare a facturii de 4 zile. M-am gandit sa dau compania in judecata dar nu stiu care sunt pasii . Are cineva raspuns la intrebarile mele ? Multumesc.
Buna ziua,
Ceea ce vi se intampla dumneavoastra este un caz rar intalnit. Cauzele pot fi fie din cauza comunicarii proaste a companiei furnizor, ori cazul depinde foarte mult de detaliile adiacente. In primul rand, din ceea ce stiu, compania furnizor de energie electrica efectueaza periodic regularizari ale numarului de contoar, numar kilowatzi consumati, deoarece daca nu este transmis catre Enel numarul de consum ei fac o estimare, aceasta estimare poate fi facuta in functie de calculul ultimelor luni. Trebuie citite cu mare atentie clauzele din contract referitoare la schimbarea contoarului si incetarea furnizarii de energie electrica. ESTE IMPOSIBIL sa emiti o factura pe un serviciu ce nu a fost prestat, sau ce urmeaza a fi prestat, in special daca dumneavoastra nu sunteti de acord cu acel serviciu,
Multumesc pentru raspunsul rapid.Nu imi amintesc cand am cumparat apartamentul sa fi semnat contract cu electrica pt ca nu am nici o copie de la un asa numit contract cu ei.Si mie mi se pare destul de ciudat ceea ce se intampla si nu inteleg de ce sunt obligat sa platesc pentru o greseala comisa de ei, nefiind instiintat. O seara buna tuturor si multumesc inca o data !
Cez romania
ildor64
Buna ziua.
O problema cu CEZ Romania
In luna noiembrie am fost deconectat de la reteaua de alimentare cu energie electrica.
Pentru factura de recalculare ... (vezi toată discuția)