In urma cu 2 luni am efectuat o verificare metrologica a unui contor la Apa Nova. In urma verificarii ( cu mine de fata) contorul a fost respins, diferenta de masurare fiind cu aprox 8% mai mare decat cea normala. Contorul a fost instalat in 2009 iar diferentele majore au fost constatate de cei 3 colocatari incepand cu martie 2011. La final am fost rugat sa fac o cerere de recalculare pentru recuperarea banilor platiti pe factura in plus. Dupa 2 saptamani am primit 3 facturi cu tot felul de reduceri ptr consumul din ultima perioada facturata ( adica 2 luni) . Am nevoie de un sfat de la cineva care cunoaste astfel de spete si sa-mi spuna cum trebuie a procedez in continuare cu cei de la Apa Nova. Recalcularea a fost facuta doar pentru ultimele doua luni de consum si nu cum am facut eu cererea pentru ultimul an
Buna ziua! Sunt in aceeasi situatie ca si dvs, ati reusit sa i faceti pe cei de la Apa Nova sa va recalculeze conform contorului defect? Eu as vrea sa i dau in judecata