Am o societate care are puncte de lucru cu mai mult de 5 salariati, pentru care a obtinut CUI-uri. Conform art. 2 alin (3) din HG 500/2011, "Angajatorii care au înfiinţat sucursale, agenţii, reprezentanţe sau alte asemenea unităţi fără personalitate juridică, cărora le-au delegat competenţa încadrării personalului prin încheierea de contracte individuale de muncă, pot delega acestora şi competenţa înfiinţării registrului."
Imi puteti explica ce inseamna aceasta delegare de competente? Banuiesc ca nu toate punctele de lucru care au CUI trebuie sa infiinteze registru separat de "societatea mama".
Delegarea de competenta = atribuirea de către societatea mama, pe o perioadă limitata sau nedeterminata, unui punct de lucru a unora dintre sarcinile sale impreună cu competenţele şi responsabilităţile aferente.
In speta, societatea mama trebuie sa adopte o hotarare prin care se delega punctului de lucru competenta incheierii de contracte de munca, precum si competenta de infiintare, completare si transmitere a REVISAL-ului.