Am vandut acum 6-7 zile un telefon,replica de Samsung Galaxy S3(card,telefon+accesorii+cutie originala). Cumparatorul m-a sunat seara dupa ce l-a ridicat de la posta ca cica nu ii merge telefonul,i-am spus verifical sa fie sigur.
A doua zi m-a sunat de 2 ori pe la 10-12,nu am putut raspunde pentru ca eram la cursuri,apoi mi-a trimis un mesaj prin care m-a injurat de mama si amenintat ca ma prinde in oras la mine etc. Dupa 30 min am vauzt mesajul si i-am raspuns ca nu ii mai primesc telefonul inapoi indiferent daca s-a stricat la el in mana sau la posta.
Cei de la okazii mi-au trimis email in care mi-au specificat ca in 3 zile sa ii primesc coletul inapoi,altfel el va fi indreptatit sa depuna plangere la politie si sa fiu judecat pentru inselatorie,desi nu am facut nicio inselatorie.
Vreau sa stiu daca sunt obligat sa primesc telefonul stricat inapoi sau nu? Pentru ca in felul asta pierd niste bani deoarece habar n-am ce i-a putut face de l-a stricat si ii suport injuraturile , amenintarile lui.
Totusi am 57 de calificative pozitive 100% toate, nu ma ocup cu inselatorii etc!
Ati postat anuntul pe okazii in calitate de persoana fizica, nimic din legislatia specifica protectiei consumatorilor nu este aplicabila in cazul dumneavoastra.
Daca alegeti sa nu urmati indicatiile celor care administreaza site-ul este foarte posibil sa se intample ce au spus: plangere la politie etc.
e o chestie de dovedire. dvs o sa spuneti ca l-ati trimis functional, el ca l-a primit nefunctional, acum presupun ca e nefunctional deci putem sa presupunem ca dvs ar trebui sa dovediti faptul ca l-ati bagat la colet functional, ceea ce e f dificil.
s-ar putea sa fi luat dvs o teapa, s-ar putea sa se fi stricat pe posta, ar trbui sa verificati daca mai e acelasi telefon, ce defectiuni are...
Spuneti ca telefonul l-ati trimis pornit ?! Cutia era completa si sigilata ? Cred ca nu . De aici si temerea cumparatorului . Pe de alta parte telefoanele chinezesti "replica" , fapt unanim recunoscut NU sunt fiabile , calitativ si estetic sunt la limita de jos asa ca n-ar trebui sa va mire ca s-a defectat pur si simplu . Parerea mea este ca ar fi indicat sa rezolvati problema amiabil sa va intalniti cu respectivul cumparator sa evaluati rapid , vizual produsul si sa va hotarati daca e cazul sa ii returnati banii sau sa ii schimbati poate doar bateria .