In luna martie am cumparat o pereche de pantofi sport dintr-un magazin, dupa o singura purtare acestia au inceput sa se decoloreze foarte mult, drept urmare am fost la magazin pt. garantie. Dupa 15 zile de la depunerea reclamatiei la magazin, am primit un raspuns prin care eram informat ca trebuie sa ma prezint pt. a-mi alege un alt produs. Deoarece nu avem ce sa aleg la momentul respectiv, am solicitat banii, moment in care angajata magazinului mi-a comunicat ca nu-mi poate returna suma de bani, la insistentele mele mi-a dat in scris in cadrul procesului verbal.
In data de 16.04.2013 am depus o plagere detaliata catre reclamatii.bucuresti@opc.ro cu privire la problema pe care am intampinat-o. Nici pana acum nu am primit un raspuns.
Ce ma sfatuiti sa fac?
printre alte variante : institutiile statului care NU respectă termenul legal de a răspunde petitiei cetăteanului, pot fi chemate în judecată pe contencios administrativ-L.554/12 dec.2004, cu modificările ulterioare.Procesul nu e greu/dificil.