Pentru ca transferul Dvs., ca traducator autorizat dintr-un oras in altul sa fie oficial in relatia cu autoritatile trebuie sa faceti urmatoarele demersuri:
1. Conform legii 178/1997, trebuie sa comunicati schimbarea domiciliului atat Ministerului de Justitie cat si Tribunalului in a carui evidenta ati fost inregistrata inca de la inceputul activitatii, in termen de 60 de zile de la data la care a avut loc modificarea.
3. De asemenea, în cazul în care interpreţii şi traducătorii îşi schimbă numele, domiciliul, reşedinţa sau numărul de telefon, au obligaţia să aducă la cunoştinţă această situaţie, în termen de 60 de zile de la data modificării, Ministerului Justiţiei şi tribunalului unde sunt luaţi în evidenţă.
2. Inregistrarea la Tribunalul Bucuresti: o cerere si actele initiale de inregistrare+copiii, la care anexati si comunicarea referitoare la schimbarea domiciliului facuta Ministerului de Justitie si Tribunalului cf. pct. 1.
3. In relatia cu Adm. Finaniciara, ar trebui sa completati si sa depuneti la biroul de care apartineti cu noul domiciliu, formularul 070 (in 2 exemplare), bifand pct. 2, "Declaratie de mentiuni", la care anexati contract de inchiriere/comodat pentru spatiul in care locuiti/desfasurati activitatea, copie buletin si orice alt document emis de Ad. Financiara din localitatea de unde ati plecat. Contractul se va depune original + copie si dupa confruntare vi se remite ex. original. In linkul de mai jos regasiti formularul 070 cu instructiuni de completare.
[ link extern ]
L.C.