am un PFA si doresc sa achizitionez mobilier pentru un birou de la o persoana fizica, ce acte trebuiesc intocmite pentru a putea inregistra cheltuiala, aceias intrebare o am si pentru plata chirie spatiu, spatiu inchiriat de la o persoana fizica
Pentru ambele tipuri de cheltuieli, va trebui sa aveti contract de vanzare cumparare, respectiv de inchiriere si dispozitie de plata pentru sumele respective.
Va reamintesc ca aceste cheltuieli trebuie sa fie efectuate inscopul desfasurari activitatii.
Achizitionarea mobilierului de la o persoana fizica se face cu borderou de achizitie. Daca acesta este bun personal (adica nu a fost cumparat in scopul revanzarii), banii platiti nu se considera venit impozabil si, ca urmare, nu i se retine impozit.
Chirie
kukingrid
In situatia in care sotul urmeaza sa treaca de la statutul de angajat la PFA ce urmeaza a avea sediul in casa proprietatea ambilor soti, se pot deduce ... (vezi toată discuția)