Ma numesc Cristian Manolescu si am citit recomandarile forum-istilor despre dumneavoastra. As dori va rog consultanta intr-o privinta:
Sunt rezident american si si acum 3 luni am facut cumparaturi cu cardul de credit al unei banci din USA la un lant de magazine foarte raspandit in Romania.
Dupa o luna am vazut ca banca din america nu a creditat banii firmei romanesti. Dupa 2 luni (ieri ) am primit un telefon de la firma romaneasca imi care mi s-a cerut o intilnire cu reprezentantii firmei romanesti. Am incercat sa aflu mai multe detalii prin telefon dar reprezentantul firmei romanesti nu a dorit sa dea mai multe detalii.
Tinand cont ca nu am facut nici o frauda , cardurile fiind ale mele, am vorbit si cu banca americana si mi-au spus ca am facut greseala ca nu i-am anuntat inainte ca plec in Romania iar atunci cind au vazut tranzactiile au blocat cardul si acum nu vor sa il redeschida.
atat timp cat cardurile va apartin (aveti dreptul legal de a le utiliza) iar in momentul achizitionarii produselor, respectiv efectuarea platii cu card prin POS sistemul nu a semnalat o eroare si nici nu s-a inregistrat o cerere de refund sau charge back, nu vad ce se poate intampla.
Probabil lucrurile se vor lamuri in cadrul intalnirii solicitate unde, poate e bine sa fiti insotit si de un avocat care sa cunoasca subtilitatile sistemelor de plata online.
Card cumparaturi
octavian76
Buna ziua. Sunt posesorul unui card de cumparaturi Reiffeisen care a avut o limita de creditare de 9100 ron. Intre timp, cei de la banca m-au sunat in legatura ... (vezi toată discuția)