avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 313 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Recuperări de creanţe, datorii, ... Card cumparaturi
Discuție deschisă în Recuperări de creanţe, datorii, Probleme cu băncile

Card cumparaturi

Buna ziua. Sunt posesorul unui card de cumparaturi Reiffeisen care a avut o limita de creditare de 9100 ron. Intre timp, cei de la banca m-au sunat in legatura cu emiterea unui alt card de cumparaturi, Raiffeisen Gold, cu o descoperire de 11500 ron, cu o asigurare inclusa in el pentru strainatete si cu alte comisioane, bineinteles ca mai mari. Am fost de acord cu acesta stiind ca o sa plec in afara si poate ar fi bun. Acest card intra in validitate in momentul activarii lui la un atm si se anula cel vechi. Nemaiplecand in afara, nu l-am activat niciodata si ca drept dovada a acestui fapt, cardul cel vechi nu a devenit invalid niciodata, de putin timp chiar expirandu-mi si banca l-a reinnoit. Am fost la banca si am luat acest card luna aceasta. Era pe acelasi cont si pin ca cel vechi doar ca este predat inactiv si trebuie sa suni pentru activare. Activarea am lasat-o pana pe data de 23.10.2009, cand cu stupoare aflu caci eu descoperirea mea nu o am de 9100 ci de 11500 ron si deci eu momentan am o gaura pe card mai mare decat o stiam. La telefon am cerut detalii si mi se spune caci din 05.12.2008 mi-au marit aceasta limita. Stiind ca eu nu am aceea gaura pe card am intrebat sa stiu cum pot afla daca odata cu marirea limitei de credit mi-a fost marit si soldul cu exact aceeasi suma. Aceste detalii nu mi-au putut fi date si am plecat in aceea zi la agentia emitenta. Acolo am auzit aceeasi neputinta din partea lor. Am sunat la Reiffeisen din agentie si a raspuns o alta persoana care nu a stiut sa dea aceste detalii. Vreau si eu sa stiu daca mi-a fost marit si soldul cu aceeasi suma cu care s-a marit si maximul creditarii ca se se pastreze aceeasi "gaura" in cont. S-a chinuit persoana de la telefon sa spuna ceva, am asteptat la telefon de doua ori cu muzica pusa si intr-un final tot nu a putut sa imi dea lamuririle necesare. Mi-a zis ca imi va trimite pe faxul agentiei un raport de activitate care sa arate cum mi-au marit ei linia de creditare. Am specificat din nou ca eu vreau sa vad undeva scris cum s-a modificat si soldul cu aceeasi suma, respectivul s-a balbait, a zis ca o sa vad acest lucru si ca trimite urgent faxul. Am asteptat degeaba venirea lui si am considerat ca este bine sa ma duc luni la banca din nou( astazi 26.10.2009). Am gasit acest fax, raport activitate 01.12.2008 - 05.01.2009 in care apare doar suma de 11500 ca fiind limita de credit. Nici o urma macar de sold sau cum au fost marite aceste sume. Uitandu-ma mai bine, am observat ca la rubrica sold initial si sold final, regasesc de fapt gaura mea si nu soldul contului. Am mai cerut explicatii la banca si nu au stiut ce sa spuna. In urma cu o ora am sunat din nou la Raiffeisen si am cerut acelasi lucru. Au zis ca ei nu pot oferi detalii de sold deoarece ei nu detin asa ceva, nu pot da nici macar un extras de cont deoarece cardurile de cumparaturi, pentru a avea acea perioada de gratie, nici macar nu au in spate un cont...Marirea de creditare au spus ca se face la dorinta lor printr-o scrisoare trimisa prin posta si la care daca nu se raspunde in vreun fel de catre mine, ei pot face acest lucru. Ca eu am primit vreodata acea scrisoare, ca am vazut-o sau nu, nu mai conteaza...Am intrebat din nou daca pot vedea undeva scris cum odata cu cresterea limitei de creditare a crescut si soldul meu de la aceea data cu exact aceasi suma. Raspunsul a fost ca nu si ca nu pot primi nici extras de cont ca sa vad si sa pot face un calcul matematic. Cica ei nu au acces la date precum ar fi soldul meu, acest lucru stiindu-l doar eu la atm. Ei au doar date de retragere bani, cumparaturi produse si sume rambursate. Deci nimic legat de marirea creditarii sau de marirea soldului. Se poate asa ceva??? Mai ales ca eu am fost acum ceva luni in urma la aceeasi agentie, ca sa intreb cat este limita de creditare ca sa am certitudinea ca imi acopar cardul, si baiatul de la agentie mi-a spus ca este de 9100 ;caci nu o mai stiam . Si respectivul agent isi aduce aminte acest lucru doar cu precizarea ca acest lucru s-ar fi intamplat luna trecuta. Nu luna trecuta dar nici anul trecut. Nu stiu ce este de facut, cui sa ma adresez...Ciudat este si faptul caci am fost la BCR in vara pentru un credit, am fost intrebat daca mai am credite sau carduri, am raspuns ca am card cu descoperire de 9100, a verificat doamna, a zis ca asa este...Ciudat este si faptul ca noua mea limita de credit este aceeasi ca si la cardul Raiffeisen Gold, card nefolosit niciodata...Ce pot face??? Va multumesc anticipat
Cel mai recent răspuns: klein andreea , utilizator 09:25, 17 Noiembrie 2009
In baza documentelor pe care le detineti sesizare oficiala la protectia consumatorului
Buna ziua.Cei de la reiff.maresc aceasta limita de credit de 2 ori pe an.Va spun sigur ca asa au facut pina anul trecut, insa nu va afecteaza cu nimic, atita vreme cit utilizati tot suma veche.Si cu siguranta ati primit o scrioare prin care trebuia sa confirmati ca sinteti de acord.Nu cred ca este o tragedie.Se rezolva .Eu va sfatuiesc sa vorbiti direct cu un director de sucursala, deoarece anagajatii executanti vin si pleaca.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Neoperare la biroul de credit. shoni17 shoni17 Buna ziua, In data de 27 decembrie 2016 am solicitat bancii Raiffeisen Bank reducerea limitei de credit la cardul de cumparaturi. Am procedat la ... (vezi toată discuția)
Top factoring ionutpe1 ionutpe1 In 2008 am fost angajat al unei firme din Ploiesti care automat mi-au facut un card la Raiffeisen pentru incasarea salariului. In 2010 firma a dat faliment iar ... (vezi toată discuția)
Card de credit ContSters243704 ContSters243704 am o mica pb..anul trecut in septembrie am luat un laptop de la mag [editat] cu card, laptopul a costat 1000 ron cu rate fixe si pe card aveam o limita de ... (vezi toată discuția)