Buna ziua,
Va rog sa ma indrumati cum procedez in cazul unui pfa platitor de tva care are de incasat 2 facturi de la 2 clienti care au intrat in insolventa.Cum procedez cu facturile emise?
Va multumesc,
In calitate de creditori,trebuia sa fiti notificati de catre administratorii judiciari,desemnati de catre instanta in baza Legii 85/2006 privind procedura insolventei,de deschiderea procedurii generale de insolventa a celor 2 clienti .In acest sens trebuia sa procedati la inscrierea la masa credala a acestora,prin depunerea cererii de admitere a creantei in termenul stabilit. Dupa aceasta,asteptati hotararile instantei.
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.