Buna seara,am niste nelamuriri,daca ma puteti ajuta cu niste pareri.Vechea administratie a asociatiei nu a platit contributiile catre Anaf si acum trebuie sa platim catre Anaf datoria,ma intrebam cum se procedeaza legal si care este solutia contabila la aceasta problema,multumesc!
Pai e simplu. Platiti.
Impozitul in contul Bugetului de stat, contributiile de toate felurile in contul Bugetului asigurarilor sociale.
Interesati-va la sectia financiara de care apartineti conturile in care trebuie sa achitati.
Luati bani din casa saubanca si platiti aceste contributii.
Scadeti din registrul de casa sumele achitate pe baza documentului de plata la finante.
Din moment ca sumele au fost repartizate pe listele de plata, incasate de la proprietari, inseamna ca acesti bani exista faptic sau macar scriptic in asociatie. Unde sunt? In casa sau banca, acolo unde tineti banii. Acum platiti, banii dispar din casa sau banca si inregistrati aceasta operatiune in casa sau banca.