Madone a scris:
.. am identificat ca pe facturile de electricitate apar alte costuri de la alte apartamente.
Facturile de electricitate se emit pentru fiecare consumator si fiecare contor de energie electrica. Cel putin asa este la noi. Avem in aceeasi asociatie contoare de emergie electrica la fiecare scara, un singur contract pe intreaga asociatie, dar ni se emit facturi separat pentru fiecare contoar.
Iar in aceste facturi nu are ce cauta vreun apartament. Fiecare apartament are contoarul sau, contractul sau, consumul si factura sa...
Cat priveste primirea facturilor prin internet, noi beneficiem de aceasta de vreo doi ani, dar nu am reusit sa facem vreo modificare a contractului, a dresei s.a.m.d. pe aceasta cale.
Avem adresa putin gresita pe facturi de mult timp. Am trimis documentatia pe internet la furnizor cu solicitarea de a face modificarile firesti in facturi. Raspunsul a venit in cateva zile si este un raspuns tipic limbajului de lemn si a practicilor de care credeam ca vom scapa.
Ni s-a transmis ca suntem obligati sa mergem cu documentatia la sediul local al furnizorului si acolo sa solicitam sa... Ori la acest sediu dupa ce de vreo doi ani stau zilnic la rand sute de oameni, in ultimul timp au adus scaune (cred ca sunt peste 50 de scaune intr-o sala de asteptare). Oricine are o ploblema (incheiere contract, reziliere, schimbare de orice fel, sesizare....) ia un numar de ordine, se aseaza pe un asemenea scaun (daca mai gaseste loc) si asteapta cateva ore pana-i ajunge randul. Dar s-au modernizat si afiseaza pe un panou numarul de ordine la care s-a ajuns... Sigur ca poti dupa 3-4 ore sa ajungi sa stai fata in fata cu un lucrator al acestei firme si sa-ti explice ca trebuie sa mai revii, sa mai aduci ceva..., aduca alta zi si alta asteptare.
Dupa o incercare de acest fel noi ne-am lasat pagubasi, nu am mai solicitat nici o modificare si primim facturile pe contul de internet dar acestea au denumirea asociatiei gresita si adresa gresit tiparita...