Am o asociatie din 2000 pe care functioneaza o gradinita in prezent.Pentru a-mi lua acreditarile si aprobarile de la ARACIS trebuie sa-mi deschid o alta gradinita,cu alt nume si care va primi un CUI separat, dar toate acestea dupa ce imi i-au toate aprobarile de la ei si de la ministerul invatamintului.Nu-mi este foarte clar cum inregistrez sediul secundar la ANAF pentru ca termenul este de 30 zile de la momentul semnarii contractului de inchiriere a spatiului iar CUI-ul nou de la registrul il ridicat dupa citeva luni (aprox 3-4) numai dupa ce am toate aprobarile luate.Toate cheltuielile aferente noului sediu le-am inregistrat in contabilitate pe conturi diferite pentru ca cei de la ARACIS dau aprobarea in urma unor verificari atit pe teren cit si contabile din care sa reiasa toate cheltuielile aferente sediului nou.Cum pot muta mijloacele fixe si obiectele de inventar pe noua asociatie? Ea nu va fi subordonata tot asociatiei initiale?La asistenta contribuabili nu au stiut sa-mi dea nici un raspuns si m-au trimis la ministerul invatamintului pentru ca ei nu stiu nimic in legatura cu fundatiile.