buna, as vrea sa-mi explice cineva cum sta treaba cu declararea sediului secundar si ce implica asta?suntem 5 angajati ai unei firme cu sediul in alt judet. unii spun ca se depune declaratia 060 si dupa aceea se vireaza imp pe salarii aici unde avem sediul secundar. altii spun ca legea s-a abrogat si ei nu depun nimic aici ci in judetul cu sediul.
Din cate stiu eu,trebuie mers cu declaratia 060 la administratia unde este sediul secundar. Declaratia cu impozitul pe salarii pentru cei 5 salariati nu se mai depune la sediul secundar,in schimb in declaratia 112 pe care o faceti pentru sediul principal ,la sectiunea F apare posibilitatea de a introduce CUI-ul sediului secundar si suma aferenta impozitului pe salarii aferent acestuia. Sper ca m-am facut inteleasa.
Pentru sediu secundar cu peste 5 angajati cum se tine contabilitatea la sediu secundar sau se trimit actele la sediul principal care le inregistreaza direct in contabilitatea sediului principal. Se depune decont TVA separat pentru sediu secundar ?
decontul deTVA il depune societatea mamica,care are codul unic de inregistrare fiscala,nu se depune pe codul fiscal al punctului de lucru;balanta puteti tine,daca vrea societatea mamica,care la randul ei le centralizeaza pe toate,pentru ca ea,societatea mamica,pe baza balantei de verificare(per total,daca e cazul ca are mai multe puncte de lucru)va intocmi situatiile financiare,bilant,cont de profit etc.
Punct de lucru
corinachivu
Cum se face declararea unui punct de lucru secundare, care are 5 salariati in cazul in care acesta este situat in alt judet decat cel in care se afla sediul ... (vezi toată discuția)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.