Buna seara, va scriu in speranta ca voi primi indrumare cum ar trebui sa procedez in urma unei comenzi online in cadrul careia nu am primit nimic, si totusi banii mi-au fost luati cu succes.
In 15 Aprilie 2013 am facut o comanda la niste articole sportive de pe un site din Marea Britanie (JDSports). Metoda de plata a fost prin carte de credit iar in procesul comenzii nu au aparut probleme. Cardul a fost validat, plata s-a facut iar comanda inregistrata.
Au trecut cateva zile in care am asteptat cu interes pachetul insa dupa aproximativ 12 zile de la data comenzii am luat legatura cu cei de la Relatii cu Clientii prin intermediul emailului pentru a-i anunta si a ma lamuri ce s-a intamplat de nu a ajuns inca pachetul (mai comandasem de pe alte siteuri din Marea Britanie in trecut si 7-9 zile era termenul maxim in care primeam un pachet).
Mi-au raspuns foarte evaziv spunandu-mi ca pachetul apare in evidentele lor ca fiind livrat (cu toate ca pe mine nu ma ajuta cu nimic ce le apare lor din moment ce eu nu am primit absolut nimic)
Toata povestea asta a continuat asa cateva saptamani, eu contactandu-i sa le spun ca nu am primit inca nimic iar ei raspunzandu-mi exact acelasi lucru insa sub diferite forme (ca pachetul a fost livrat sa verific bine, sa intreb vecinii, sa ma duc la oficiul de care apartin. etc)
Intr-un final pe la inceputul lunii iunie dupa multe discutii cu ei mi-au spus ca imi vor trimite banii insa pentru asta imi vor trimite o declaratie pe proprie raspundere pe care sa o semnez si sa declar ca nu am primit nimic. Bineinteles, surpriza..nici declaratia nu a ajuns.
I-am anuntat si au gasit solutia rapid, sa imi mai "trimita" inca una, i-am rugat sa-mi trimita una pe email ca sa o primesc sigur si asa au facut. Am completat-o dupa care le-am trimis-o inapoi tot prin email si la cateva zile m-au anuntat ca au primit-o si este in regula, imi voi primi banii inapoi in 3-4 zile.
Am asteptat 7-10 zile si evident banii nu intrasera in cont, i-am contactat din nou si mi-au pus din nou aceasi placa invechita (nu-ti putem trimite banii deoarece noua de apare pachetul ca fiind livrat)
Am incetat discutiile cu ei deoarece era clar dupa nesimtirea lor ca nu au de gand sa imi trimita niciun ban inapoi.
Intre timp eu am purtat si discutii cu cei de la ECC Romania (cei cu Protectia Consumatorului) carora le-am explicat situatia si le-am trimis toate documentele necesare pentru a inregistra cazul urmand solutionarea lui in aproximativ 10 saptamani de la data inregistrarii.
Pana aici totul in regula aparent insa cei de la ECC Romania au specificat clar ca ei se ocupa de rezolvarea cazurilor pe cale amiabila.
Sunt destul de sceptic in aceasta solutionare pe cale amiabila deoarece daca ar fi fost vorba de asa ceva cred ca s-ar fi produs inca de la inceput cand i-am anuntat pe cei de la JDSports de problema si nu m-ar fi dus cu vorba atat timp. De aceea doresc sa va intreb pe dumneavoastra cum as putea proceda in cazul in care cei de la Protectia Consumatorului NU vor putea solutiona cazul pe cale amiabila ?
II pot actiona in judecata pe cei de la JDSports sau care ar fi procedura de recuperare a banilor ?
Mentionez ca asta este a doua oara cand patesc acest lucru cu ei, sa platesc un produs si sa nu vad veci produsul, tocmai de aceea cred ca e vorba de rea intentie si neseriozitate nicidecum de o simpla greseala.
Va multumesc, o seara placuta!
Buna ziua, a trecut peste o luna de la postarea cu problema pe care o am.
Chiar nimeni nu ma poate ajuta cu un sfat in vederea solutionarii problemei ?
Va multumesc!