Buna ziua,
Va rog sa ma ajutati cu un raspuns la urmatoarea intrebare.
La reinnoirea contractelor de inchiriere trebuie ajuns la registrul comertului sa depun si acolo noul contract?Mentionez ca nu se schimba activitatea firmei ci firma continua activitatea declarata in acelasi spatiu, doar contractul de inchiriere initial fiind expirat.
Punctele de lucru au fost declarate la Registrul Comertului la deschiderea fiecaruia in partee.
Daca da cu ce acte trebuie sa ne prezentam la ei?
In cazul in care la contractul initial de inchiriere se face un act aditional pentru prelungirea perioadei de valabilitate, asa cum a spus si animis, trebuie depus la Registrul Comertului, un dosar care sa contina actul aditional, imputernicirea si cererea de mentiuni. In cazul in care se face un nou contract de inchiriere, pe langa contractul de inchiriere, cerere si imputernicire, dosarul trebuie sa mai contina si copie dupa actul de propietate impreuna cu incheierea de intabulare/extras CF si o schita a imobilului - astea prentru a se face dovada ca cel care da spre inchiriere este proprietar.
nu este necesara si AGA sau altceva pt prelungirea punctului de lucru? intreb pt ca ma aflu intr-o situatie similara. Trebuie sa prelungesc un punct de lucru (a expirat contractul de inchiriere). A fost semnat act aditional de prelungire a contractului de inchiriere.
Trebuie depus doar actul aditional de prelungire a contractului de inchiriere la Reg Comertului?
Multumesc
Punct de lucru
mira09
In cazul in care exista infiintat la Registrul Comertului un punct de lucru iar intre timp imobilul a fost preluat de un alt proprietar si facut un nou ... (vezi toată discuția)