In cazul in care exista infiintat la Registrul Comertului un punct de lucru iar intre timp imobilul a fost preluat de un alt proprietar si facut un nou contract de inchiriere, trebuie reluata procedura pentru autorizare sau se poate depune mentiune cu noul contract?
Cu o cerere de depunere si / sau mentionare acte (o gasiti pe site-ul registrului comertului la rubrica formulare - inregistrare persoane juridice), cu o copie dupa contractul de inchiriere si cu o copie dupa un extras CF de informare, mergeti la Registrul Comertului si depuneti aceste documente. Nu trebuie reluata procedura de autorizare deoarece adresa ramane aceeasi.
Intocmiti un act aditional la contractul de inchiriere in care precizati datele noului proprietar. Solicitati o copie de pe noile acte de proprietate. Inainte de expirarea contractului de inchiriere, in cazul in care doriti prelungirea acestuia, depuneti la Registrul Comertului un dosar de depunere/mentionare acte, in care atasati actul aditional de prelungire si actul aditional de schimbare a proprietarului, precum si copia contractului de vanzare-cumparare/extrasul de carte funciara pe numele noului proprietar. Temeiul juridic al punctului de lucru era valabil si la data incheierii actelor. Pana la prelungirea duratei nu sunt necesare formalitati la Registrul Comertului.
Punctul de lucru a fost inregistrat in baza unui contract de subinchiriere.Din moment ce locatarul nu mai are un contract valabil cu locatorul cum ar mai fi in vigoare un contract ulterior de subinchiriere?Oricum a fost facut un act aditional de reziliere a contractului si s-a facut contract nou, cu noul proprietar.Din punctul meu de vedere ar trebui depus la registru intrucat in baza lor de date, la acea adresa este inregistrat un contract reziliat iar in acest moment este functional noul contract.