ynocentta a scris:
Sistemul nu le impune sa isi ia bac-ul...,dovada ca in acest an majoritatea rezultatelor la nivel national este dezastroasa
Este greu de pronuntat verdictul ca profesorii pe parcursul anilor nu au avut harul si calitatile necesare a implementa elevilor cunostiintele minim necesare absolvirii concursului
Multumesc pentru raspuns. Doresc sa ma exprim mai bine pentru a se intelege cum vad eu lucrurile si cum mi-as dori sa fie. Nu ptr mine,ci pentru unii elevi care si-ar dori sa mearga mai departe dar sunt blocati din cauza ca nu au luat bac-ul.
Intr-o clasa de 30 elevi,profesorul de matematica-fizica le preda la toti elevii aceeasi materie. Unii elevi percep foarte bine si o inteleg (materia),pe cand altii nu. In schimb acestia care nu percep matematica,percep mai bine materia de anatomia omului,geografie-istorie sau limbi straine,iar cei care percep matematica-fizica,nu stau bine la capitolul materiei de anatomiaomului(biologie),istorie-geografie sau limbi straine.
Se stie acum ca la examen la bac,este obligatorie ex.la matematica (sau nu? ,eu am avut obligat). Acum ajungand la bac,elevii care au perceput matematica,iau nota de 8,9,10. Ceilalti au luat sub nota de trecere (5). In schimb acestia din urma daca este ex.si la istorie-geografie,ia nota 9-10,ceilalti care percepeau matematica,iau nota 5-6.
Acum se intelege ca cel care vrea sa mearga mai departe,la o facultate de istorie-geografie,sau o facultate de medicina(anatomia omului-biologia),nu pot sa isi urmeze planul,deoarece sunt blocati ptr.faptul ca nu au trecut ex.de matematica.
Lista ar putea continua,fiecare stie mai bine la ce este perceput,asa ca nu vad de ce pot fi blocati unii,doar ptr faptul ca nu au luat bac-ul.
Apoi in fine,mai stie cineva cum sa rezolve: (a+b)x(a+b)2 =?
Este clar ca in societate astfel de exercitii nu le folosim la piata!