Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Buna ziua Tuturor, Va rog sa ma ajutati cu o mica intrebare.
Deci am un SRL si fac achizitii din UE cit si livrari in UE.
Deocamdata toate actele ce fac dovada livrarii bunurilor in UE catre clienti le stochez la depozit. Intrebarea insa se referea la achizitii: atunci cind achizitionez ceva din UE, tot trebuie sa pastrez dovada ca bunurile au fost livrate de la furnizorul din UE, catre depozitul nostru? Ori aceasta dovada este obligatorie doar pentru furnizorul meu din UE care ne factureaza fara TVA?
Dumneavoastra trebuie sa pastrati si sa inregistrati in contabilitate pentru fiecare achizitie sau livrare din si in UE :
- factura achizitie/livrare
- specificatia marfii achizitionate/ livrate
- CMR-ul semnat de transportator, vanzator si cumparator.