avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1059 soluții astăzi

Joi, 27 martie, are loc evenimentul: Dreptul proprietății intelectuale în raport cu salariații - Aspecte practice și provocări actuale. Participă →

Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Contract de munca din Romania, cu firma din America
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Contract de munca din Romania, cu firma din America

Buna ziua,

Am mare nevoie de ajutorul dvs constand in cateva sfaturi:

Sunt persoana fizica din Romania si sunt programator Web.

Am o ofert de munca din partea unei firme din America.
Munca propriu-zisa va fi de tip programare web, online, de la mine de acasa; 8 ore pe zi, dupa programul firmei din America.

Firma a spus ca este dispusa sa-mi trimita un contract, daca eu doresc acest lucru.

Pe mine, cel mai mult si cel mai mult ma intereseaza sa fiu in legalitate fata de statul roman, sa pot plati cei 16% impozit si sa fie totul ok.
Carte de munca, asigurari, etc - nu se pune problema, contractul va fi cel mai probaibl de tip colaborare. Sunt ok cu aceasta, dar vreau sa fie legal.

Ce anume trebuie sa cer firmei respective sa scrie pe contract si cum trebuie acest contract sa fie realizat in asa fel incat, fata de Statul Roman, sa fiu in legalitate?

Contractul apoi va trebuit tradus legalizat in lb. Romana?
Contractul va fi trimis pe net cel mai probabil, semnat, apoi tiparit, semnat, scanat si trimis inapoi.

Va rog frumos sa-mi spuneti ce anume trebuie sa scrie pe acest contract incat sa fie legal in Romania si sa fiu acoperit dpdv legal.
Cel mai recent răspuns: andu2 , utilizator 22:23, 16 Iulie 2013
Am mai citt pe net si am aflat ca, dupa legea din 2012, ar trebui sa platesc astfel:

Cotele de contributii sunt:
a) cota individuala de 10,5%, pentru contributia de asigurari sociale, corespunzatoare conditiilor normale de munca, potrivit legii;