Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Comunicare prin mail/fax cu instanta
As dori sa primesc pe mail comunicarile, dar nu stiu cum se poate ca adresa sa fie confidentiala. Cred ca asa este corect. Cum se poate face aceasta?
Comunicarea citatiilor si a altor acte de procedura se poate face de grefa instantei prin telefax, posta electronica sau prin alte mijloace ce asigura transmiterea textului actului si confirmarea primirii acestuia, DACA partea a indicat instantei datele corespunzatoare in acest scop.
Asadar, mai intai ar trebui sa indicati in cererea de chemare in judecata / intampinare /cerere reconventionala / cerere de intervenient / o adresa de e-mail sau un numar de fax.
Din moment ce aceste informatii figureaza in cererea dvs. ele nu mai pot fi confidentiale in sensul ca partea adversa are acces la ele.
In al doilea rand trebuie ca si instanta sa fie dispusa sa renunte la procedura obisnuita de comunicare prin agenti procedurali sau prin scrisoare cu confirmare de primire si sa trimita comunicarile in formatul dorit de dvs.
Exista insa si grefieri mai putin familiarizati cu calculatorul / internetul si atunci, cel mai probabil, vor folosi mijloacele clasice de comunicare.
In plus, prin metoda clasica este asigurata si dovada indeplinirii procedurii de citare cu mai putin efort.
Spun aceste din urma lucruri si pentru ca instantele sunt aglomerate iar timpul este esential pentru grefierii / functionarii insarcinati cu comunicarea actelor de procedura sau a citatiilor.