avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1127 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Contencios administrativ sau ... Amenda pentru tulburarea linistii
Discuție deschisă în Contencios administrativ sau probleme juridice cu autorităţile, contravenţii

Amenda pentru tulburarea linistii

Buna ! Lucrez ca si barman la o cafenea. Vinerea programul de fuctionare al unitatii este pana la ora 3. La ora 00 50 a venit politia, in urma unei sesizari facute de o vecina (muzica nu era foarte tare, si nici nu se auzea bass-ul) mi-au zis ca daca mai sunt chemati si a doua oara voi fi sanctionata prin amenda. Nu au mai venit. Dar, atunci, mi-au cerut de asemenea si buletinul, si mi-au notat datele intr-un carnetel, iar eu am acceptat crezand ca e o procedura de rutina. Astazi mi-a venit acasa scrisoare recomandata cu procesul verbal, mi-au dat amenda 700 de lei fara ca macar sa imi fi masurat nivelul de DB.La rubrica alte mentiuni scrie : 'contraventului i s-a adus la cunostinta fapta savarsita si cuantumul amenzii dar aceasta refuza semnarea procesului verbal' Ce ma sfatuiti sa fac, am sanse sa o constat ?
Ultima modificare: Joi, 25 Iulie 2013
cristinahi, utilizator
Cel mai recent răspuns: ynocentta , utilizator 09:10, 26 Iulie 2013
1-Politia nu detine tehnica necesara stabilirii valorii zgomotului
2-In termen de 15 zile de la comunicare,formulati plangere contraventionala impotriva PV la judecatoria responsabila locatiei unde a fost constatata si consemnata contraventia
In plangere solicitati intimatei sa prezinte proba legala care dovedeste savarsirea contraventiei de catre titularul PV

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Vecini recalcitranti AnaAnita AnaAnita Asociatia de proprietari se poate indrepta pe cai juridice impotriva unui vecin care ma deranjeaza prin zgomote la orice ora din zi si din noapte? Am chemat ... (vezi toată discuția)