Buna ziua,va scriu in speranta ca ma puteti ajuta cu un sfat.Locuiesc intr-un bloc ANL administrat de primarie.Deoarece am avut probleme cu centrala termica,care este lipita de bloc si deserveste doar acest bloc,adica mai exact nu mai dadea randament,asta insemnand ca arzatoarele consuma gaz dar apa calda nu mai ajunge la robinete,noi plateam practic apa rece ca si apa calda.De aceea noi locatarii am hotarat ca pana la remedierea defectiunii sa renuntam la apa calda.Asta s-a intamplat in data de 18 Iunie 2013,de atunci pana acum nu s-a luat nici o masura ,primaria nu se implica in nici un fel ,scuza la moda e ca nu sunt bani.Ce masuri am putea lua noi chiriasii?Va multumesc.
1-Daca exista infiintata asociatie de proprietari la nivelul imobilului,furnizarea utilitatilor se realizeaza in baza unui raport juridic care trebuie sa contina clauze referitoare la solutionarea cazurilor de neasigurare a serviciilor la parametrii legal prevazuti
Este hazardat a emite raspuns referitor la solutionare neasigurare servicii furnizare apa calda ,necunoscand clauzele contractual asumate de parti
2-Pentru depasirea situatiei,puteti negocia cu primaria executarea reparatiilor necesare bunei functionari a CT de catre dvs,urmand ca valoarea reparatiei sa fie stornata/
recuperata din c/v utilitati de plata catre primarie
Multumesc pentru raspunsuri.Nu avem asociatie de propietari,suntem chiriasii primariei si din cate se pare este foarte greu sa negociezi ceva cu primaria.O sa recitesc contractul de inchiriere al apartamentului si o sa vedem ce putem face.O zi buna.