Sunt profesor de informatica la un colegiu tehnic! Am si o jumatate de norma de informatician (ca personal didactic auxiliar). Deci cu angajatorul am doua contracte de munca : un contract pe o norma intreaga ca profesor si un contract pe jumatea de norma de informatician! Totul e ok pana la plata concediului unde apar probleme! Ca profesor am 78 de zile calendaristice de concediu, si evident si pentru cealalta jumatate de norma concediul trebuie sa se suprapuna peste aceste 78 de zile! M-i s-a spus ca pe timpul concediului nu pot fi platit pe jumatatea aceea de norma pentru ca intra la cumul (ceva asemanator platii cu ora la profesori!) Poate cineva sa ma lamureasca ca mie unul nu m-i se pare corect, deoarece exista doua contracte de munca! Daca se poate sa-mi dati trimitere si la legislatie nu de alta da vreau sa-mi fac "tema" bine si sa ma prezint la serviciul secretariat - contabilitate cu ea sa rezolv problema!
Multumesc anticipat!
Ps. M-i s-a spus ca daca, contractul de munca de informatician era la alt angajator nu la acelasi angajator atunci puteam fi platit si pe perioada concediului!
HG nr.250/1992 prevede :
Art. 3.
(1) Salariaţii care îndeplinesc prin cumul, pe lângă funcţia de bază, cu o normă întreagă, o altă funcţie, au dreptul la concediul de odihnă plătit numai de la unitatea în care au funcţia de bază. Unitatea în care salariaţii cumulează le va acorda, la cerere, un concediu fără plată pentru zilele de concediu de odihnă primite de la cealaltă unitate.
(2) Salariaţii care sunt încadraţi cu jumătate de normă la două unităţi au dreptul la concediu de odihnă la ambele unităţi, proporţional cu timpul lucrat.
(3) Salariaţii care cumulează, la unităţi diferite, fracţiuni de normă care depăşesc o normă întreagă, îşi aleg unităţile de la care beneficiază de concediu de odihnă, în aşa fel încât drepturile cuvenite potrivit acestuia să nu depăşească pe cele cuvenite salariaţilor încadraţi cu o normă întreagă.
Concediu odihna
sofronieroxana