Am facut o rezervare prin intermediul unor schimburi de mesaje - mail - la un hotel de 4* din Brasov si saptamana trecuta am uitat sa o anulez.
Intre timp, am primit un mail de la managerul hotelului, care zice asa:
"""In cazul in care nu primim raspuns in 3 zile de la dvs., departamentul nostru juridic, conform mailurilor schimbate intre parti, va actiona in instanta pentru recuperarea debitului."""
Daca in oferta hotelului exista mentiuni cu privire la modalitatea in care poate fi anulata rezervarea si consecintele in cazul in care nu urmati aceasta modalitate, sunteti bun de plata. Este numai vina dvs ca ati uitat si trebuie sa platiti pentru asta.
rezervarea dvs a indisponibilizat o camera. lipsa dvs, LIPSA ANULARII DIN TIMP, implicit neplata camerei indisponibilizate PENTRU DVS, a creat un prejudiciul unitatii...Poate cere instantei obligarea dvs la despagubiri.
Ati confirmat rezervarea?Pentru a confirma rezervarea ati platit ceva?Daca rezervarea se confirma fara a platit ceva anterior, un avans atunci da va poate da in judecata.Rezervarea se poate anula cu cateva zile inainte de data stabilita.Nu scrie cum se poate anula si in ce conditii? Daca scrie si nu ati fost atent, platiti decat sa mai ajungeti in instanta.
Da ...rezervarea facuta reprezinta contract cu clauza penala...Trebuie sa platiti daca nu ati anulat rezervarea , macar atunci cand ati primit notificarea de la acestia....Evident ca nu datorati decat suma mentionata ca fiind costul neanularii in termen iar nu intreaga rezervare facuta.
Nu plati nimic. In primul and n-au cum sa dovedeasca ca ai facut tu rezervarea. Poate imi stie cineva datele si trimite niste mailuri, inseamna ca eu trebuie sa platesc oalele sparte?