Am facut o rezervare prin intermediul unor schimburi de mesaje - mail - la un hotel de 4* din Brasov si saptamana trecuta am uitat sa o anulez.
Intre timp, am primit un mail de la managerul hotelului, care zice asa:
"""In cazul in care nu primim raspuns in 3 zile de la dvs., departamentul nostru juridic, conform mailurilor schimbate intre parti, va actiona in instanta pentru recuperarea debitului."""
Mi s-a intamplat ceva asemanator, era vorba de un hotel din strainatate. Dar am facut rezervare cu cardul. Nu am mai putut ajunge la hotel si nici nu am anuntat (nu am stiut ca trebuie sa anunt). M-au sunat in ziua in care trebuia sa ajung si mi-au spus ca mi-au luat de pe card contravaloare primei nopti de cazare. Intr-adevar suma respectiva mi-a fost luata din cont.
Nu plati nimic. In primul and n-au cum sa dovedeasca ca ai facut tu rezervarea. Poate imi stie cineva datele si trimite niste mailuri, inseamna ca eu trebuie sa platesc oalele sparte?
[Nu ne plac utilizatorii ironici]
rezervarea online se poate dovedi pe baza de IP
rezervarea telefonica se poate dovedi cu lista convorbirilor telefonice
etc...ORICE se poate dovedi in epoca moderna
m-am inteles cu cei de la hotel si am platit, ca sa nu existe neintelegeri pe viitor, plata a fost facuta la timp, ei au fost bucurosi de "colaborarea" cu mine.. totul este OK acum.
am considerat ca e mai bine sa las loc de "buna ziua", avand in vedere ca atunci cand am facut rezervarea, m-am inteles cu ei sa ma ajute cu surpriza pentru ziua sotiei, au fost mai mult decat intelegatori..
va multumesc pentru raspunsuri si va rog sa ma scuzati ca revin asa tarziu cu un raspuns aici, doar ca nu mai gaseam subiectul :( ..(am facut o descoperire: il pusesem la bookmarks :d )