Am citit pe undeva ca incepand cu data de 01.07 a.c. semnatura electronica este obligatorie pentru anumite domenii de activitate. Stie cineva sa-mi spuna daca pentru a desfasura activitati de conta,resurse umane si ssm ca si PFA este obligatorie acest tip de semnatura? Va multumesc!
Incepand cu luna februarie 2011, pentru depunerea declaratiei unice 112,potrivit HG Guvernului nr.1397/2010, platitorul trebuie sa detina un certificat calificat eliberat in conditiile Legii nr.455/2001 privind semnatura electronica.
Daca depuneti D 112 trebuie sa folositi semnatura electronica.
Si, ne puteti spune unde anume ati citit ceea ce ati mentionat?:)
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.