Deci îmi aleg un mediator autorizat, îi explic telefonic despre ce este vorba. Dau datele părţii adverse, stabilesc o dată pentru şedinţa de informare. Nu închei contract de mediere, nu dau bani la mediator. Am înţeles bine?
monya a scris:
Potrivit art. 601 din Legea nr.192/2006, modificata, in litigiile ce pot face, potrivit legii, obiect al medierii sau al altei forme alternative de solutionare a conflictelor, partile si/sau partea interesata, dupa caz, sunt tinute sa faca dovada ca au participat la sedinta de informare cu privire la avantajele medierii, in urmatoarele materii:
* in litigiile de munca izvorate din incheierea, executarea si incetarea contractelor individuale de munca;
* in litigiile civile a caror valoare este sub 50.000 lei, cu exceptia litigiilor in care s-a pronuntat o hotarare executorie de deschidere a procedurii de insolventa, a actiunilor referitoare la registrul comertului si a cazurilor in care partile aleg sa recurga la procedura prevazuta la art. 1.013-1.024 sau la cea prevazuta la art. 1.025-1.032 din Codul de procedura civila;
Trebuie sa va adresati unui mediator autorizat .