pentru ca am solicitat documentele si modul de calcul pentru izolarea blocului (apoi sa platim) care s-a facut in mod individual doar casa scarii a fost facturata pe asociatie cu data de 06,07,2013 -valoare 878 ron scara avand 15 apartamente din care a rezultat suma de plata de 328ron/ap???ce figureaza pe lista din luna precedenta facturarii !!!,de doua luni(iunie si iulie) ne este refuzata plata cheltuielilor lunare.Nu exista fond de reparatii am spus ca vom plati atunci cand se clarifica situatia dar d-na administrator sa incaseze doar cheltuielile lunare-are acest drept?in baza carei legi?
1-Reprezentantul legal al asociatiei de proprietari este presedintele acesteia,care are autoritatea si competenta sa respecte si sa aplice unitar normele in vigoare
2-Refuzul de primire orice suma in contul obligatiilor de intretinere reprezinta abuz
Pentru a face dovafa interesului real de a achita obligatiile de intretinere aveti posibilitatea sa expediati c/v intretinere prin mandat cu confirmare de primire.; daca asociatia de proprietari refuza primirea sumei isi auma consecintele
3-Daca la nivelul asociatiei de propriietari va confruntati cu dezinteres/refuz de clarificare a problemelor cu care va confruntati,sesizati oficial serviciul specializat din primarie
Ati facut solicitare scrisa catre presedintele asociatiei?
In mod normal el trebuia sa va raspunda.
Administratora va incaseaza banii fara conditionare din partea dv. Ea v-a refuzat incasarea pentru ca de fapt dv. n-ati vrut sa platiti ce e pe lista, ci ati conditionat aceasta plata.