Am depus declaratia 010 pentru ca o microintreprindere nou infiintata sa fie inregistrata in scopuri de TVA si din discutiile de la Administratie am inteles ca va urma un control la sediul social. In ce consta acest control, ce documente/aspecte vor sa verifice?
Vor veni la sediu sa filmeze si sa vada daca acesta exista fizic. Ca sa se evite situatiile in care existau 7mii de firme la acelasi sediu. In general, nu ii doare daca chiar acolo iti desfasori activitatea, ci doar daca exista sediul respectiv.
Multumesc foarte mult de raspuns. Ati avut dumneavoastra un astfel de control? Daca da imi puteti da cateva detalii despre cat a durat/ce anume a fost verificat?
Unicitatea sediului se poate vedea foarte usor dintr-un select in baza de date a Registrului Comertului deci nu cred ca este unicul aspect verificat. Mai verifica alte aspecte legat de Acte/PSI/Protectia Muncii?
Da, am trecut personal prin asa ceva. M-am dus la finante am depus toate actele, am fost anuntata ca in ziua X trebuie sa ma duc sa preiau persoana de la finante care va veni in control la sediu. A venit o doamna, a facut poze la sediu. Si atat. A vazut ca exista fizic, ca am o camera pentru firma (pusesem un birou acolo - macar de ochii lumii) si atat. Am dus=o inapoi la sediul finantelor, iar apoi am primit certificatul TVA>