avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 598 soluții astăzi
Forum Discuţii diverse Răspunsuri în comunitate Drept anul I. Sfaturi, informatii.
Discuție deschisă în Răspunsuri în comunitate

Drept anul I. Sfaturi, informatii.

Buna ziua, sunt student anul 1 la drept la Facultatea Babes Bolyai din Cluj si as dori sa spuneti care sunt materiile cele mai dificile, cum sunt profesorii si cat de greu sau usor se poate trece de la taxa la buget? Multumesc anticipat!!!
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 10:37, 18 Septembrie 2013
Toate materiile sunt dificile daca nu inveti, profesorii sunt foarte de treaba, de transfer nu stiu ce sa va spun dar cred ca este greu. Cel mai de treaba profesor este cel care a aparat multe vedete de pe scena politica, unii sunt dupa gratii acum, nu este greu de identificat.;)
Merci! Am mai auzit ca sunt profesori care nu te trec chiar daca sti, pentru ca asa vor ei, dar nu stiu cat este de adevarat.

TrufanRadu a scris, in alt topic, pe care l-am sters:
Salut! In primul an la drept ai nevoie sa cumperi carti pentru a te pregati?

carmenmur a raspuns:
daca nu cumperi carti nu ai ce sa inveti.

TrufanRadu
:
Si cartile le cumperi de la studentii din anul 2 sau de la profesori? Poate gasesc si la biblioteci?

:oops:
Interventie moderator
Pct. 3.3 din regulament:
Nu adresati aceeasi întrebare pe mai multe sectiuni ale forumului si nu deschideti acelasi topic de mai multe ori. In acest caz topicurile si/sau raspunsurile in plus vor fi sterse de administratori sau moderatori.
Regulamentul poate fi citit aici:
www.avocatnet.ro/content/tag...

Multumesc pentru intelegere.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Poezia tata de grigore vieru Pilu Pilu TATA de Grigore Vieru: Tata, eu nu stiu de ce Nu te-au pus in cantece Ca pe maiculita mea Care viata datu-mi-a. Tu ca dansa ne iubesti Si ca ea ... (vezi toată discuția)