Sunt avocat stagiar in Bucuresti si caut un contabil pentru completarea registrului de incasari si plati.
De aproximativ 5 luni de zile de cand sunt activitate am adunat in jur de 100 de documente care trebuie inregistrate. Mentionez ca la inceputul activitatii documentele au fost mai numeroase dar la momentul actual inegistrez in jur de 10 documente/luna.
Mentionez ca am putine documente de inregistrat, ca nu sunt platitor de TVA, pe perioada stagiaturii nu intentionez sa achizitionez bunuri care sa trebuiasca amortizate si niciun fel de bunuri care sa necesite si completarea registrului inventar, ca nu emit decat o factura lunar, iar majoritatea documentelor sunt bonuri de taxi, abonament ratb si metrou.
Astept oferte cu tarife care sa corespunda volumului mic de documente si de operatiuni contabile care trebuie efectuate. Eventual doresc sa colaborez cu contabili care sunt si ei la inceput de activitate si care nu au tarife exorbitante.
Pentru oferte va rog sa-mi transmiteti un mesaj privat.
Regulamentul prezentului forum nu permite reclama
Puteti solutiona studiind lista consutantilor de pe forum si functie de localitatea dvs,puteti eventual sa contactati prin mesagerie privata
Webinar: Fiscalitate și digitalizare în 2025. Ce știm și ce urmează?
ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, vă invită să participați la un eveniment gratuit destinat profesioniștilor care doresc să afle cele mai recente noutăți legate de sistemul fiscal din România.
În cadrul webinarului, care va avea loc pe 26 februarie la ora 10:00, Delia Cataramă, Tax Partner Viboal FindEx, va aborda principalele modificări fiscale aplicabile în 2025 companiilor, cu focus pe impactul asupra profitabilității și cash-flow-ului acestora.