dontuirina a scris:
Concluzia: in RI nu se trec doar mijloacele fixe si obiectele de inventar , ci si creantele, datoriile, soldurile bancare, soldul casei .
In cazul unui control, daca nuu sunt completate registrele obligatorii se primeste, intr-adevar amenda.
Am citit aici:
[ link extern ]
ca PFA-urile nu tin registru de casa, deci nici soldul de casa. E adevarat? In afara de creante, datorii si solduri bancare ar mai fi si altceva de luat in seama la Registrul Inventar?
Si mai am cateva intrebari:
1.Aportul propriu (banii personali cu care am venit in afacere) se inregistreaza in Registrul Inventar?
2.Ce conditii trebuie sa indeplineasca obiectele din Registrul Inventar pentru a putea fi amortizate? Care este valoarea minima a obiectelor pentru care este obligatorie calcularea amortizarii?
3.Consumabilele cumparate pe PFA (hartie, tus imprimanta, pixuri, etc.), care au o durata scurta de viata si trebuiesc cumparate regulat, se inregistreaza de fiecare data in Registrul Inventar? Daca nu, cum le iau in evidenta in contabilitate?
Multumesc anticipat.