Larisa-Lory a scris:
... mai are obligatia depunerii in calitate de pers. juridica a declaratiei 112 ( in mod normal stiu ca nu ca nu mai are angajati), dar declaratia 100 ( pentru venituri din chirie spatii ex.chirie aferenta spatiului de amplasare antena firma de telefonie mobila) sau aceste declaratii vor fi depuse de firma de administratie cu care incheie contract ?
Asociatia de proprietari, asa cum s-a spus mai sus, are obligatia sa depuna declaratia 112 daca plateste salarii (persoane cu contract individual de munca) dar si daca are numai indemnizati (contracte de mandat: presedinte, cenzor...). Declaratia 112 poate fi depusa de cineva din asociatie (presedinte, cenzor, membru in comitet, contabil...) sau de firma de administrare in functie de ceea ce s-a prevazut in contractul de administrare incheiat intre acea firma si asociatia de proprietari.
Pentru veniturile din chirii obtinute de asociatie, nu se depune nici o declaratie nicaieri. Asociatia incaseaza chiria lunar sau la termenele stabilite in contract. Banii intra in casa sau banca ca si "venituri din exploatarea proprietatii comune". Se fo9losesc conform legii pentru lucari de reparatii si alte cheltuieli administrative. Semestrial se afiseaza, conform legii, o situatie a acestor venituri si modul de folosire a lor.